söndag 14 december 2014

Jobb, öl, betyg och mörker..

Ännu en helg har rullat förbi! Otroligt vad tiden går fort...

Jobbade fredag och lördag kväll på mässen och på fredagen så gick jag och Jeff ut efteråt och mötte upp Terbe och Mimer på en öl... Ferry och Andrew dök också upp =)

Någon öl blev flera öl och vi skrattade och dansade till trubaduren sen hamnade jag, Jeff och Mimer på efterfest! Där vi dansade och stojjade lite till! Galet kul att träffa nya människor =)

Somnade tidigt på morgonen och eftersom att det är SÅ mörkt ute nu i december månad så vaknade vi inte förns klockan var 3 på eftermiddagen och jag skulle vara på mässen klockan 17 =P

Lagom bakis med flashbacks från år 2009 då jag jobbade på mässen, bodde på bruket och rundade dagarna med att festa. =P Då var jag dock något yngre så blev inte lika lätt bakis! Haha...

Näe nu är det dax att bli vuxen ett tag igen! Fick just betyget på Organisationsanalysen som jag freakade ut på för ett tag sedan. Den blev mot ALLA odds godkänd och till och med lite bättre än så... Sjukt! Skönt att jag inte behöver göra om den eftersom jag trots allt hade fattat poängen...

Men eftersom jag har fattat poängen så kunde jag ju även inse att uppgiften var sjukt dåligt gjord av mig! Hade jag rättat den hade jag gett den ett stort IG! Och skrivit: "Gör om, gör rätt".

I några dagar eller veckor, jag vet helt ärligt inte HUR länge, så har jag vandrat som i ett mörker... inget är lockande, allt smakar skit och ingenting är roligt att göra... Jag har inte äns slagit in julklappar som ligger och väntar... Och jag som har köpt jätte fint inslagspapper och snören, stämplar och sånt där klapplack!

Jag tror dock att det börjar ljusna i morgon ska jag till skolan och lyssna duktigt och ta till mig vad som sägs eftersom jag ska ha tenta i januari! =P


Var rädd om er gott folk och glöm inte att vara lite barnslig och kolla på julkalendern =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar