måndag 14 mars 2011

Wait what?!?

Hallå... 
Var ut med folket i Lördags... Terbe och Rickard kom över och drack lite groggar med mig och Jeff tills vi drog vidare till Andrew där var även Max.  
Jag och Terbe var så danssugna att vi bestämde oss för att dra till Lobby :) Något vi nästan aldrig gör. Mest för att man nu för tiden känner sig gammal bland alla 18åringar ;P haha  
Riktigt awesome kväll faktiskt. Var längesen vi flummade så mycket :) 
Blev en sen kväll tror inte vi var hemma förns 6 på morgonen. Men ska det göras så ska det göras ordentligt!

Themla fick vara hos mina föräldrar och mysa :) <3  


I fredags var Jag och Jeff ute och tog en lång promenad  i "vår"solen :) var tvungen att ta lite bilder för att fånga solen :P Var sååå himla mysigt! Fick en ny energi så fort man kom ut och rörde sig :)



Läste tidningen i förrgår... (hade tänkt lägga upp detta då men... ) Efter att vi fått läsa olika konspirationsteorier om att månen är vad som påverkat olika naturkatastrofer, att denna så kallade "supermåne" som kommer i olika skeden med jämna mellanrum och har varit framme vid sunamin i Thailand, jordbävningar samt flera olika händelser världen över och nu dagen innan katastrofen i Japan säger en rymndfysiker från Kiruna att:
 "det är inget att oroa sig för", "den påverkar bara vattnet"... 
Dagen efter "BOOOM".. Japan har mist över 2000 invånare. 
Pinsamt tanten! Om jag var hon skulle jag nog gömma mig i en garderob ett tag, eller ganska länge. 
Alltså; Om vattnet blir påverkat... borde inte människan bli det då oxå? Humm?? 
Ja, man kan inte ha rätt alla gånger, Gabriella Stenberg, rymndfysiker. 



Nu till något helt annat! 
Humle är min söta och goa lilla hund, en Tibetanskspaniel. Men efter många om och men så kan du se att han liknar en Sälunge ;P Look for your self! 
Naaawww!!! <3 Haha
Humle


Har även tagit ut dreadsen i helgen... =( Snyft. Men dom började se förjävliga ut.. =( Så det var dax. tråkigt nog. Dock tänkte jag lägga upp en bild på hur dom såg ut. =P Bättre sent än aldrig. Ny gjorda på bilden.. så är alldeles krusig i luggen eftersom den varit flätad för att inte vara i vägen ;P 

Har inte mycket mer att säga idag.. förutom att jag kollat på Lara Croft; Tomd Rider, båda filmerna.. :P Inte super bra men absolut underhållande om man inte har bättre för sig :) Mindes inte heller att Gerald Butler var med i 2an,The Cradle of Life(2003). Det syntes iaf att han var yngre... Ganska stilig till och med ;P 


Aja... Laters! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar