tisdag 1 mars 2011

Oh My Good...

Vad jag är seg på att skriva...

Om jag ska vara ärlig så känner jag mig stressad som en annan nervbunt.
Mycket som snurrar... Lägenhet, jobb, plugg, flytt, pengar, framtid... framtid igen. Ja ni vet det vanliga gamla tråkiga som man alltid hetsar upp sig över.

Har dock ansökt till komvux för att plugga upp matte B och ska på introduktion i morgon. Skönt att göra något!! Dock får jag inte en spänn för det så får hoppas att det blir vår snart så jag kan käka gräs.

Nu har jag även dygnat igen för att kunna få en normal dygnsrytm IGEN! Något som verkar omöjligt för mig att hålla. Människan är INTE ett nattdjur så då är jag antagligen nått helt ännat. (tänkte skirva fladdermus... Men kom på att det finns ett snuskigt skämt om det... hahah Och DET skulle kanske inte vara så smickrande att bli kallad!! ) HAhahaha...

Shit är man lite seg i skallen som börjar flamsa på om allt möjligt?!!?

Terbe har by the way gjort dreads på mig... något som jag planerat att lägga upp en bild på.  :)
I'll fix it later ;P

Idag har jag ringt CSN och snacka med en asseg kille som först lät som att han hade en brytning och inte tänkte jag så mycket på det tills han började säga hela meningar, INTE hade han någon brytning INTE! Han snackade renare svenska än mig (säger kanske inte så mycket;P haha) men var så jävla seg att han nästan gäspade mig i örat! :S Vilken mupp!

Ringde även på en lägenhet där det istället var en super glad och sprallig tant som svarade :D Trevligt! Ska kolla på lägenheten kl 14:00 idag :) kul kul.

Zumba ikväll... Håll tummarna för att jag ska hålla mig vaken:P
(Kanske blir en powernap sen dock)

Pöss å hej kramgoa dej! ;P


Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar