måndag 7 mars 2011

Back to school...

Idag har man kommit igång med allt man ska...
Upp klockan 06:00 på CVL, Matte B kl:08:00-08:45 vidare till Folkets hus, LOK center för kurs i studie- och yrkesvägledning 09:00-11:00. Möte klockan 13:00 på CVL.

Sedan åkte jag till Terbe och snacka lite skit. Har inte hunnit snacka så mycket med henne eftersom hon var i Rättvik i helgen och så för att jag är en virrhöna.
Vi tog oss en tur till Dollar store och Rusta för jag skulle leta efter en billig almanacka och rutigt kollegieblock :)

Alltid kul att kolla runt i dom där butikerna :) Såg "mina" tapeter till köket också :P Har planerat en massa in för flytten... eller ja drömmer än så länge men :) Det är kul det också... Jeff har gett mig fria händer XD Han själv är inte så intresserad och så litar han på mig (vi har ganska lika smak och tycke så:)). Bästa paret ;P

I morgon ska jag upp 06:00 igen till matten sen ska jag faktiskt till mässen och jobba... :) Ska bli kul. Får se om jag jobbar dubbelskift eftersom planen var att jag skulle ha jobbat kväll egentligen men så fick stackars mamma asont i ryggen :S Så får ta över hennes jobb och det är egentligen från 08:00 till 16:00.

Beroende på hur det blir med jobbet så får man se hur det blir med zumban. Vill ju helst inte missa den!! Men jobb måste gå före. Kanske kan byta ut morgondagens kväll till onsdag kväll så vi får se. :)

Nu blir det en snabb dusch sen sängen! Och det ska bli SÅÅÅ skönt.
( Så ska jag försöka lura med mig Jeff ;P)

Later!!


Gotta LOVE this song!! 








Dagens sanning; Om du börjar springa ifrån dina problem nu så får du antagligen fortsätta att springa för resten av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar