söndag 6 mars 2011

Ute kväll i Gävle

Har inte varit mycket festande på sista tiden...

Men igår bestämdes det att jag, Jeff och Micke skulle åka till Gävle och festa med deras kompis Kiki som just fyllt år.

Först blev det basta på dagen... något som kändes fantastiskt eftersom jag varit så frusen i en veckas tid. Vi hade 3 alternativ; Gå på fest hos Andrew, Gå på fest i Vallhov med Mia eller åka till Gävle... Efter många om och men och efter att ha varit as-sega med att göra oss i ordning efter bastun så kom vi inte i väg förns vid 22 tiden.

Hade super kul! Många trevliga svartrockare. Var kul att träffa folk som diskuterar lite andra saker än det man vanligtvis snackar om här.. :) Politik och en massa spännande :P

Sen vid 2 så hämtade Amanda oss (Super gulligt gjort av henne att skjutsa!) och körde oss till Sibylla och sen mötte vi upp Andrew och Max på Jensas och drog vidare till andrew.

Festade på lite till och kom inte hem förns klockan var 06 på morgonen. :P
Så nu blir det slut festat ett tag. :)

Ska börja plugga stenhårt nu så man måste hålla sig fokuserad tycker jag :)
Matte mellan 8-9 sen studievägledande kurs mellan 9-16. Samma tider på tisdag fast då ska jag dra till Mässen och Jobba från 13 till på kvällen.
På onsdag ska jag in till ortopeden och röntga handlederna, äntligen händer det nått... (Haha händer:P)
efter det ska jag och Jeff titta in på en jobb mässa på folketshus och sen är det kvällskurs i Matte. Och när jag är på det så är förhoppningsvis Jeff på väg att skriva kontrakt :D

Vi ska köpa en lägenhet på promenaden :D Super spännande! Men hon man ska skriva kontrakt med är utomlands och har inte tagit in någon som vikarierar för henne... Suger. Men vi hoppas att det går fort efter att hon kommit tillbaka på onsdag. :)

Nu är man astrött och funderar på att sova... Lika så bra med tanke på att man ska upp klockan 6 i morgon.
Men är så tråkigt att lägga sig själv... Jeff är och lanar med Jox.

Måste leta efter en billig veck almanacka... något som verkar omöjligt :S Har ju så dåligt minne så måste börja skriva upp allt... På ett och samma ställe... Har märkt att det inte hjälper om man skriver allt lite hr och var... för då glömmer man ju vart man skrev det... Hahah ;P

Later!!


P.s  Gnomeo & Juliet verkar Awesome! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar