onsdag 2 mars 2011

Let's make love...

Det kommer alltid dagar då man funderar över allt som händer runt en, har hänt och vad som kommer att hända... Men det som är vanligast att man stör sig på eller som fastnar är Vad som hänt...

Kunde jag gjort annorlunda? Gjorde jag rätt? Och alla möjliga frågor som snurrar som påverkat vart man är idag.
Jag kan fundera om det var rätt att hoppa av skolan i Leksand men tanke på allt strul som det har orsakat...
Men idag känns det faktiskt som att allt kommer att ordna sig...

Gick bra på komvux i dag. Ska skriva in mig på själva matten i morgon kl 09.00 till 09.30. Sen fick jag faktiskt jobb på mässen. Vad typ 2 år sedan jag jobbade där så får hoppas att man mins vad man håller på med ;P

Vad så jävla trött efter att jag varit i skolan och vrålhungrig, så efter att jag tryckt i mig soppa i mängder kändes det som så skulle jag och Jeff till Terbe och Rickard Men dom hade nått ärende på stan så jag och Jeff bestämde att vi skulle ta en powernap...

Asså MY GOOD va mysigt det är att ligga och mysa och kramas i sängen... Låg och pratade om lägenheten vi var och kollade på om hur vi skulle kunna göra om den och hur skönt det skulle vara att ha VÅRAT eget place... Hur MYSIGT som hellst <3




Nu ska jag kolla på nyaste avsnittet av No ordinary family så jag kan sova gott :)


Later ;)

1 kommentar:

  1. Asså... Det står ju fel tider som jag la upp inläggen... :S Suck.. Hur fixar man det nu då?? :S

    SvaraRadera