tisdag 15 mars 2011

Oh My F-ing Good!!


Utanför vårat hotellrum i Malaga.

Blir så less på min kropp... Den sviker mig! Jag så satans arg! Vet inte om en nerv ligger i kläm i ryggen eller om jag har fått tennisarmbåge eller om det är för att jag har det satans inflammationen i  kroppen... SUCK! 

Har ont från nacken till skuldran över axeln och ner i armen och ibland känns det i handen... höger sida. Funderar om det är för att jag jobbade stenhårt förra veckan.. man är ju inte van att jobbat på det sättet.
Mådde illa igår av smärtan i armen/axeln... (vet inte riktigt vart smärtan är :S ) så gick hem från studie- och yrkes vägledningskursen.

Satt med värmekudde hela dagen efter det. Senare fick jag massage av Jeff.. Ont som satan gjorde det, med tigerbalsam och shit. Men han hittade inga knutar så det måste nästan vara något annat skumt.

Asså det känns som att jag är sjuk JÄMT! Va FAN asså... blir så less... Det värsta nu är att jag är full av energi annars och har en massa saker som jag vill göra. Men när jag gör något så blir jag helt slut, helt färdig och vill bara sova. =/

Har varit hemma idag också.. Men så ringde dom från mässen och ville att jag skulle jobba. Och helt ärligt det har jag inte råd att tacka nej till... så det är bara att POWER through!


Hoppas att det släpper iaf... snart! 

Idag ska Jeff skriva kontrakt :D Kul kul kul!!! 


See Yah later!!



P.s Tack alla som läser!! :D Skulle vara kul om ni kommenterade också ;P






Jeff is Kapten Morgan ;) 
Katedral i Malaga, Spanien :) 

2 kommentarer:

  1. OMYGOOOOD!!!! IDAG SKRIVS KONTRAKTEEET!! :) Du lär ringa mig efter att det är klart! Måste ju få se the place liksooom! :D GOOOOOOOD vad kul! :D YAAAAAY ;D

    SvaraRadera
  2. Yeeaaayyy!! :D :D Åkte direkt och jobbade efter så hade inte hunnit läst att du skrivit :P Men jag ringer dig i morgon :D

    SvaraRadera