fredag 11 mars 2011

Thank god It's HELG! ;P

Känns verkligen i kroppen att man inte har jobbat på ett tag.. igår vad jag så trött att jag knappt visste vad jag hette.. Men efter en god natts sömn så vaknade jag vid 06:00 i morse utvilad :) Fantastiskt!

Med en kopp te i handen blickar man ut och ser den stigande solen och tänker... Oh värmen är på väg!
Det har dock blåst en järdans massa idag. Men när det slutade var det varmt i solen :) Mys!

Jag och Jeff satt just och dividerade om vad vi skulle hitta på för kul ikväll. Ingen verkar ha fest och vi är egentligen inte taggade så vi stannar hemma och myser ist. Vi har knappt setts alls nu när jag jobbat och när vi väl setts har jag varit så trött att jag stupar i säng...

Vi hann med att duscha tillsammans i förrgår iaf.. Men då var jag så öm i kroppen att jag små sov stående så Jeff masserade mina fötter... (tror det var för att han ville ha någon för det men... ;P) Hehe <3

I morgon funderar vi på att åka in till Gävle, Hagaström för att kolla på tapeter på doro :) http://www.durosweden.se/
För snart så flyttar vi :D på tisdag så ska det skrivas kontrakt :D Ska bli så kul att möblera och fixa!

Hittade en bok i lobbyn på mässen idag : konstnärer från Gästrikland från 2010 och såg att en av mina bildlärare, Lars W var med i den! Det var riktigt kul :) Har lärde oss grafik. Karva i trä och metall för att göra olika tryck :)

Nu blir det fredags mys... (trala la la la... ) ;)

Later!



'Tutto a te mi guida'

Drack coca cola ur glasflaska idag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar