onsdag 19 januari 2011

Träning...

Fy vad det är svårt att komma igång...
Är så otroligt seg... dag ut och dag in... blir så less...

Det sägs att man blir seg första tiden man äter LCHF diet just för att kroppen är inte van vid att hämta sin energi från fett. Sägs även att första veckan är värst. Och den är ju över :P

Efter att jag sov i drag i helgen har jag super kramp i ryggen... AJ :S ( Jeff ska massera ikväll<3)
Och när man har ont blir man om möjligt ännu segare :S

Men Ska försöka hitta det där gnistan!
Vill vara snygg och smäcker om ca 3 månader för då blir Themla 6 månader och Terbe och Rickard har fått erbjudande att ta bilder då :) Och Jag fick frågan om jag ville vara med på en bild med älskade guddottern! Vilket jag Självklart ville! :D

Igår fick jag låna Terbes huvud och testa att göra lines för första gången! Kul kul kul! Blev faktiskt bra för att aldrig har gjort det förr... första flätan var jag väl inte super nöjd med men i det var inget man såg bland dom andra.
Har skjutit upp att fixa med hår i typ 2 år nu pga händerna... Men blev så less idag och tänkte att, det blir ju ändå inte bättre så lika bra att bara köra på...
Han ont som fan i dag... Men DET var det värt ;P hehe

När läkaren ringer så får jag bråka lite på han så att det händer något.. Känner att jag inte kan leva så här hemmat... Inget man alltid tänker på eftersom det är en molnande värk som man vant sig vid.. men första tanken på ansträngning te.x öppna en burk eller klippa någon.. så vet jag att jag får skit ont och en känsla som jag skulle beskriva med att; det känns som att händerna torkar ut inifrån... :S  Skum känsla...

Nu blir det en varm kopp te i det underbart tysta hemmet och kolla på lite gamla Desperate Housewives :)
Sen ska det fan bli träning ;P

Later...

Kram !!

(Eftersom mitt Internet varit nerlagt ett tag så har jag hunnit tränat undertiden iaf :D Skönt! Var tungt att komma igång men när man börjat trampa igång och svettats så blir man mer målinriktad! Underbart!!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar