måndag 24 januari 2011

Äntligen!!

Vaknade sjuk... tokont i halsen och seg som attan... Men efter en alvedon så fortsatte jag med att måla "trapphuset" sista lagret med färg fick Jeff ställa upp på för då var jag så färdig i hela kroppen att jag hellst hade velat lägga mig på golvet och skrika... :P

Men nu är det klart! Blev riktigt fräscht, har sagt till mamma och pappa att köpa nya tavlor att hänga upp också så det blir helt nytt.. (Dom gamla var riktigt fula dessutom).

Igår natt kollade jag slut på alla avsnitten av Desperate Housewives jag hade så nu började jag om att kolla på Gossip Girl. Kollar om på dom gamla för då vet jag vad som händer senare och kan stänga av när som helst utan att känna känslan ; "Måste titta lite till... och senare lite till... och LITE till... " Hehe... har lätt att fastna i saker.

Fast hade tänkt att ta upp läsandet ur Isfolket böckerna igen... har högläsning för Jeff :) Super mysigt.
Sagan om Isfolket av Margit Sandemo är mina favoritböcker, en pocketserie i 47 delar. Vi är nu på bok nummer 16. Hade bara till nr 15 i min ägo så vi beställde 4 st böcker från www.ablibris.se (billigast just för att det är fraktfritt), så tänkte vi att man kunde beställa eftersom.
Men som sagt har det blivit lite lagt på is den senaste veckan.

I morgon börjar zumban! Jag, Terbe, hennes syster Petra och hennes kompis ska börja på zumba och street dance. 2 dagar i veckan! Ska bli riktigt spännande :)




Themla Rullade i dag över själv från mage till rygg!! <3 



Får man en slant för att ha målat så ska jag bjuda tillbaka underbara Terbe på en latte :)
Hon har bjudit alltför många gånger nu <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar