torsdag 13 januari 2011

God morgon Sverige..

Klev upp ca 20 över 7... Pojkvännen skulle upp till skolan och tyckte det var ett bra tillfälle att väcka mig då :P Planen vad att gå upp 8.00 så det var ju inte så stor skillnad, plus att jag är utvilad efter att jag la mig vid 21 tiden igår.

Var hemma hos Terbe och Rickard igår och kramades med Themla som blev 3 månader i går den 12 jan:) Och hade fått 2 vaccinsprutor i benen tidigare på dagen. :( Stackarn! <3 Men den blir ju bra sen:)

När jag gick och la mig så la jag mig som vanligt på spikmattan (Jantramattan) för att bli avslappnad, dumt val, trött som jag redan var efter att ha varit vaken sedan fyra dagen innan så Tokdäckade jag och vaknade 12 på natten av att det kändes som att min rygg var ett stort köttsår.. AJ :S

Var ner och tog en Cigarett och somnade om som en liten gris.

Och nu sitter jag här. Det blir lunch vid 12 så tänkte hinna träna innan på crosstrainern under tiden jag tittar på ett nytt avsnitt av cougar Town :D

Se you later..

Kram

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Bästa bilden på dig EVER! :P jag somnade på dagen igår så förlåt att jag inte hörde av mig, men jag vaknade typ vid 22 så då tänkte jag att du kanske redan lagt dig så hörde inte av mig :) men nu ska jag höra av mig tänkte jag ;) PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Hehe Yeah ;D
    Lugnt de.. Jo jag la mig vid 21 typ... och sov som en gris nästan hela natten utom då jag vaknade av att spikmattan köttade mig:P
    Aaa men vi höres senare. Jeff har inte kommit hem från skolan än så får se när vi går ut och promenixar. Hör av mig då om vart vi tar vägen. Pöss

    SvaraRadera