måndag 10 januari 2011

Hallå!

Sara här... 
Ärligt svårt att börja en blogg känner jag ;P 
Kan ju börja med att berätta för er/dig vem jag är... 


För 22 vintrar sedan föddes en flicka på Gävle BB och fördes till den lilla hålan som vi kallar Sandviken, där skulle hon bli fast i 22år, detta var hon lyckligt ovetande om. 
När hon växte sig stor och började i ettan på Norrsätraskolan, 7år gammal märkte hon att något inte stod rätt till med hennes familj. Pappa blev konstig på helgerna och detta höll i sig i en hel vecka, flickan hade inte tänkt på att detta var något konstigt förens hon såg att hennes vänners pappor inte blev lika. 
I 12års ålder gjorde flickan "ett tyst uppror", något växte inom henne och hon insåg att det som hände i hennes hem inte var hennes fel och att hon inte tänkte ta ansvar för det. I nästa skede så började hon röka och dricka med de "Coola vännerna".
Bytte senare skola till Murgårdskolan och därifrån bar det vidare till bild och from på gymnasieskolan i Sandviken. 
Har jobbat på Sandvik (Som vi alla i Sandviken) på Bruksmässen. 
Gått på en KY utbildning i Leksand, Handelsentreprenör.
Pluggat Beroendelära på Högskolan i Gävle. 
För tillfället arbetslös... 


Efter en massa skratt och gråt igenom tiden sitter jag här... och vill berätta för er vad jag gått igenom, går igenom och kommer att uppleva...


En tänkare med humoristisk självkritik skulle jag nog kalla mig själv... men DET är upp till Dig att avgöra ;) 


Kramar Sara

2 kommentarer:

  1. Yaaaay! Då tog man oskulden på den här också :P yaaay!! det vart en mysig bloggsida du har skapat iaf vännen! hoppas du använder den väl och den ger dig mer framgång än kissys till och med!! :D PUSS PUSS PUSS PUSS!! // Maxiboy

    SvaraRadera
  2. Weeeeiiiihhh!!! ;D Va mysigt! Ja jag tror att den blev ganska bra:P Håller på att lära mig alla finesser bara;D Haha ja man får hoppas att det håller i sig så att man tar sig för att skriva:)
    PUSSA

    SvaraRadera