lördag 15 januari 2011

Go kväll...

Lite kaos igår... Drack 2 glas vitt vin och började känna mig lullig i skallen :S
Så försökte ta det lugnt men efter det gick det ju bara utför... Fy.
Aldrig varit så lätt påverkad tror jag...
Väl på Mickes inflyttningsfest hade vi trevligt... tills Carl lurade i mig whiskey. Efter det vart jag aprak och var tvungen att lägga mig ner.

Kände då att jag ville hem men lovade att följa med ut på 8an... sen på efterfest. Fats att jag var astrött och hade slutat att dricka för längesen...
Men Jeff ville att vi skulle åka hem tillsammans.

Hemma hos AG var jag asseg och låg och vilade på ans soffa undertiden var jeff och fixade folk...
Innan han var klar var AG lite less på att det hade rasat in okända människor, vilket jag kan förstå. Så jag å Liljebrandt plus fler gick vidare till honom så fick vi möta Jeff och folket på vägen.

Då var jag så seg att jag verkligen sa det att om jag ska vara kvar tänker jag lägga mig och sova på soffan.
Och dom bara: Ja, men det är helt lugnt det.. Humm? hehe

Så resten av efterfesten sov jag på soffan:P

Nu får det vara bra på festandet ett tag.  Somnade även i den änden av soffan som är vi balkongdörren så varje gång någon skulle ut och röka blev det iskallt i hela rummet tyckte jag.

Och eftersom man redan hade sämre immunförsvar pga det där viruset och sen att alkoholen inte gör det bättre så blir jag självklart tokförklyd...
As ont i nacken och skuldrorna av kylan...

Så det blev ingen pluka idag.. :( Tråkigt! I för sej var det så pass kallt ute i dag att det nog inte hade blivit så kul att vara ute och frysa.

Snart ska jag sova igen och vara tillbaka i det fina mönstret jag höll på att få :)

Later...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar