onsdag 26 november 2014

Nystart för bloggen =)


Hej igen bloggen! 


Nu ska jag försöka få in en rutin på att skriva här! För vet du varför... jag håller på att bli GALEN!
Min estetiska sida är som ett stort ekande tomt hål i mig...

Efter 2 och ett halvt år av studier (väldigt roliga studier) så har jag känt ett sug i magen efter något.
Börjat fundera på om jag är schizofren... och kommit fram till att JA antagligen!

Det är VÄLDIGT svårt för mig att identifiera mig med att vara byråkrat, akademiker eller pluggis för den delen. Men i dagsläget så är det dit jag är på väg..
Sambon säger: Men du kan väl måla, sy eller pyssla med vad du vill på fritiden?
Jaaa men eller hur? det kan en ju tycka. Men när jag gör något så är det som att hela världen bleknar och jag går upp i ett tillstånd av full fokus och blir nästan apatisk gällande allt annat.

På ett sätt så trivs jag kanske med att gå in i "full fokus mode" för då tar jag in ALLT jag bara kan som rör just den grejen. Inte för att det jag gör blir bäst i världen men iaf helt okey.

I alla fall... det är därför jag måste börja skriva igen! Jag går nu mera runt och skriver novellen av idéer och tankar i huvudet och får inget utlopp för dem. Så det är DAX att få utlopp för det hela =)

Idag så ska jag iväg till kulturcentrum för att vara med på Trampolin... ja, jag har bott i Sandviken i hela mitt liv och har heller inte hört om det. Det är iaf ett ställe i folketshus för barn och unga, där de kan måla och göra roliga saker... inte helt 100 på vad som sker där men det är därför jag bett om att få komma dit och kolla läget ^^

Det är en del av kultur och fritidskontorets anläggningar som jag har varit på fältstudier hos  nu i 2 veckor och en dag. =P Men mer om fältstudierna i ett senare inlägg =)

Nu måste jag snart gå men jag uppdaterar om vad Trampolin är för någon senare ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar