onsdag 13 juli 2011

Roadtrip... XD

Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag ledigt. 
Känns faktiskt skönt med lite ledig tid nu... 
Fast Jag trivs som fisken i vattnet på Hemmakväll så började man bli lite seg i skallen ;P 
Och man vill ju inte göra en massa fel liksom. Man vill ju visa fram sina bästa egenskaper! =)
Virriget hjälper inte till i fallet. 

Så igår var jag och Jeff ut till Järbo för att byta Jeffs bil mot min som stod hos mamma och pappa. 
Blev bjudna på Fläskkotletter med någon gratäng! Smaskens! =)
Man är ganska dålig på att hälsa på när man jobbar så det var trevligt =) 

I morse gick vi upp kl:9.00 fixade och donade och åkte mot Lager 157 och Rättvik vid 11.30 tiden. 

Väl framme vid Lager 157 så hittade jag typ ingenting... Självklart eftersom jag var den som skulle shoppa :P Hittade 2 linnen och en tröja. Jeff hittade vi dock en massa fint ;D 

Sen bar det iväg till Rättvik.. (fel väg) så det blev en omväg om Leksand ;P Hahah Men resan är målet och vi hade det asmysigt att sitta i bilen och lyssna på musik (Rock klassiker) Och snacka en massa skit

Jag och Jeff har ju inte haft så mycket tid tillsammans heller eftersom vi jobbar om varandra typ ;S 

Väl framme i hos Terbe och Rickard i Rättvik blev det kramar och gos ;D Themlisen fick en super gul dinosaurie av oss ;P 

Vi var ashungriga så Terbe drog iväg oss till ett ställe som hette Bellas som hade helt AWESOME pizza! 
************** REKOMMENDATION******************

Mätt som en proppfull ko gick vi 
och drack kaffe och kramades med Themla <3

Senare tog vi en runda på byn ;P hahah Jag Terbe och Rickards systerdotter Linn :)

Mer kaffe med folket och en massa flumm snack av trötthet :)
Vid halv 8 tiden så bra det iväg hemmåt... efter att vi skjutsat Terbe och Rickards kompis Martin till tåget:)

Jeff Visar hur snygg han är i sina nya byxor och linne <3 


I morogn blir det mer shopping med mor :) 
Hoppas att jag hittar något snyggt jag också! 


Sov sött ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar