måndag 19 januari 2015

Oj oj oj..

Ja nu har det gått så där länge igen... det var ju inte planen.

Men de gånger jag tänk skrivit så skulle det ha blivit utelämnade texter.. inte utlämnande för mig för hey, det är ju min blogg så oavsett vad jag skriver så är det ju delar av mig jag lämnar ut ;P Så alltså utlämnande av andra och det försöker jag undvika... för mina närmaste har ju faktiskt inte bett om att bli skrivna om på nätet där allt stannar och snurrar runt för alltid...

Tiden har bara sprungit, flygit och dundrat fram... Nyss var det jul tyckte jag!
Var dock skönt att få bort julpyntet runt den 13 januari eller när jag nu plockade undan allt. =P

Vardagen är tillbaka!
Har varit stressad och arg över PM'et som jag skrev om tidigare, en skoluppgift som jag inte alls hade en välgenomtänkt plan till. Den lämnade jag in igår.. långt ifrån nöjd med den men förhoppningsvis godkänd så jag slipper se den mer.

Idag är EN dag mellan två kurser! Fantastisk känsla! Inget plugg, ingen stress och inga funderingar! Bara idag! I morgon är det introduktion till sista kursen och C-uppsats skrivning!! OMG! Läskigt!!

I sommar ska jag vara klar alltså... då är jag Hälsovetare ;P
Måste nästan trycka upp visitkort;
Lady, Sara Linnea Christin Hedqvist. Hälsovetare XD hahaha

Den här tiden kommer att gå fort... så det är bara njuta av vintern nu när den är för snart är det vår och sommar XD


Tack för er väntan  ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar