måndag 11 april 2011

Weak Moment...

Senaste tiden känns det som att jag endast skrivit om jobb, jobb och jobb... Så jag skippar den biten idag.
Ni  vet ju redan att jag håller på att jobbat ihjäl mig och att det är därför jag aldrig skriver...

Weak moment... Har trots allt bra som händer runt mig mått riktigt pissigt i perioder.
Har gjort allt för att förtränga en brännande känsla i bröstet.

När Donna dog i serien sons of Anarchy så släppte skölden jag hållt uppe... Hahah...
Blev tok ledsen när hon dog (sorgligt som fan).
Lite löjlig är man ju men ;P hihi...

Jag är en trygghetssökande person... och gillar inte alltför stora förändringar på samma gång...
Vilket blev lite kaos med tanke på...

1. Min bästa vän och guddotter flyttar till Rättvik
2. Jag flyttar ihop med någon för första gången
3. Mina föräldrar flyttar från hemmen jag växte upp i

Just nu är Jeff min ända trygghet och jag har ingen fristad. Jag har jobbat dubbla pass och inte haft tid alls att tänka utan i det stora hela har jag tyckt att allt varit super kul! Och det är det ju!!!
Men kaos och osäkerhet och en gnutta rädsla smyger sig på en...

Men nu har man fått slappna av i helgen och varit lite ledsen och fixat och donat med annat så nu känns allt bra igen... Jag behövde nog bara landa lite. :)

Jag vill bara flytta in i lägenheten!! Men allt ska ju ta sån tid! dryyygt! Men snart så ska vi grund måla..
En gång i tiden tänkte jag faktiskt; Det skulle nog vara kul att vara målare! Men alltså ser jag en spackel-spade efter detta så spyr jag! Haha

Miss U all!!!

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar