fredag 15 april 2011

Äntligen Helg!!

Snacka om seg dag...
Jobbade sent i går och somnade inte förns 1 någonting.
Vaknade när klockan ringde 05:30... men min kropp ville inte lyda...
Sååå trött... efter en veckas slit. Dubbla skift 13 timmars dagar...
Som tur så är chefen på HSB så schysst att han bad mig säga till om jag behövde vila.
Så blev ett sms om sovmorgon till 09.00 ist :P

Jag ska ärligt säga att jag tycker att det är skit kul att jobba. Har jätte kul med grabbarna på HSB och alla är Super Goa på mässen och båda jobben är lagom självständiga. =D
Men kroppen säger ifrån den också :P Otränad som man är :P

Haha får börja med det när man får tid över.. lyfta lite skrot, träna lite rygg och armar. :P

Malin skrev och fråga om jag ville följa med ut idag. Och det hade varit kul att göra något men är så slut i kroppen. Samt att jag har fortfarande i färskt minne 2 helger sen... BAKIS dagen efter det var INTE ok!
Haha... Va dåligt man är i bland ;P
Så jag hoppade iaf den inbjudan. Får se om man ändrar sig när man är tillräckligt less på att sitta inne :P

I morgon ska vi även börja måla i lägenheten... köper lite öl och kladdar på med billig vit färg som grund :)
Så trots den vita färgen och dåliga minnen så blir inte helgen helt vit ;P

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad som små sova lite tror jag. XD

Laters...

(Extra; Röntgenbilderna... Den till höger är högerhanden då.
Om ni tittar noga så kan ni se att på höger handled, kan ni se båda benen ligger lite "kors och tvärs" någon som dom inte gör på vänster handled.
Och det är som det ser ut på vänster sida som det SKA se ut :P
Detta ska alltså fixas med en operation. Med flera saker som är svårare att se på bilden samt att förklara :P )


1 kommentar: